Csezdmeg

Apu fortyogó epéje vagyok. Rendszerint eljutok egészen a garatig, hogy megkeserítsem az életét. Nem panaszkodom, mert mozgalmas az életem...

Utolsó kommentek

Címkék

apu (5) meló (3) melo (1) poker (1) ügyfél (1) Címkefelhő

Linkblog

Apu lüktető agyveleje vagyok...

KissBélaBácsi 2008.01.11. 15:45

Újabb és újabb területeket fedezek fel magamban. Mikor már azt gondolnám vannak olyan területek bennem, amik végsőkig ki vannak használva, a túlterhelés hatására új kapuk nyílnak. Apuval ma reggel gyorsan átfutottuk az e-maileket, hogy a napi tűzoltás meglegyen. Bámulatos volt, hogy egyszerre három dologra is figyelni tudtam. Mikor ezzel megvoltunk átballagtunk a kollégához, aki megígérte, hogy okosítani fog.

Csak úgy tódult befelé a sok input, röpködtek a számok, paraméterek, fajták, típusok, sémák, hibalehetőségek, szakkifejezések. Mikor az összefüggések sorozataiban logikai bukfenc támad, kérdésekkel próbáltuk a hiányzó adatokat megszerezni. Nem volt tétovázás. Dőlt, csak dőlt a sok katyvasz, a kolléga igazi szaki, veszélyes dolog tőle kérdezni. Mindent tud és egy idő után úgy érzed: áljálmárle!!!


Apu koponyáját feszítő szivacsos állomány vagyok. Néhány óra múlva éreztem, hogy belassulok. Több vérre lett volna szükség de a gyomor elszipkázta tőlem. Ha Apu ebédel folyton ez van. Jön a kajakóma én meg épp, hogy a létfenntartásra elegendőt energiát kapok. Nem is a befogadóképességgel volt gond, mert minden szót felfogtam, csak értelmezni és eltárolni volt már nehéz. A speciális esetek, szélsőséges körülményekből adódó kritériumok befogadása már nem ment. Monoton zúgássá kellett satnyítanom, mert tudtam, hogy a rendelkezésre álló memória terület megtelt. Lázasan kerestem új megoldásokat, hogyan tudnám felfogni a rám zúduló infószmog morzsáit.

Apu zsugorodó agya vagyok. Mivan? Nemvágom! Mivan? Mivaaaaan? Nemééértem! Lassítsálmár!!! Ezt mégegyszer... mégegyszer... mégegyszer...

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csezdmeg.blog.hu/api/trackback/id/tr60293527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása