Csezdmeg

Apu fortyogó epéje vagyok. Rendszerint eljutok egészen a garatig, hogy megkeserítsem az életét. Nem panaszkodom, mert mozgalmas az életem...

Utolsó kommentek

Címkék

apu (5) meló (3) melo (1) poker (1) ügyfél (1) Címkefelhő

Linkblog

Apu fortyogó epéje vagyok...

KissBélaBácsi 2008.01.07. 22:22

Ma korán reggel indultam útra. Kis kiruccanásom "a parasztállat"-nak köszönhetem, ahogy Apu nevezte. Nem is értem Apu miért foglalkozik az ilyen ügyfelekkel, hiszen ez legfeljebb nekem jó, mivel így ki tudom nyújtóztatni magam. Azt persze én sem értem, hogy az a gennygóc miért szólt be már megint Apunak, de tény: nem kedvelik egymást.

Apu reggel nyolckor már a melóban verte a klavit, hogy azt a rengeteg melót elvégezze, ami kiömlött mailboxából. Így megy ez. Aput "megkérték", hogy vegye ki bennmaradt szabadnapjait, mert sajnos nem áll módjukban kifizetni és átvinni sem a 2008-as évre. Persze nagy volt az öröm, nekem szinte dolgom sem volt, csak a máj hízott a pihenőidő alatt. Most meg itt a felgyülemlett meló.

Nagy volt a lendület, Apu egész jókedvű volt, mikor 3 óra hossza niggerkedés után elküldhette a levelet ügyfelének: A munka kész. Már azt hittem az első nap az újévben eseménytelenül telik számomra, de nem így lett.

Apu szélmalomharcot vív. Megint a tudatlanság, vagy ahogy Apu mondani szokta: "Lámaság" okozta a bajt. Azt hiszem, soha nem fogja megemészteni, hogy vannak még emberek a 21. század végén, akiknek fingjuk sincs az informatikáról, de még netezni sem tudnak. Persze jogosan merülhet fel benne a kérdés, hogy akkor miért egy olyan felső vezetőről van szó, aki pont ezen a szakterületen hoz döntéseket!? Miért nem szívja magába a webkettőt a büdös bagó helyett? Mert ez az emberállat elkövette azt az egetverő bűnt, hogy nem frissítette a weboldalt, amit Apu készített neki. Erre persze nem jelent meg neki a frissítés, amit követelt és jól lebaszta Aput.

"...jövőre nézve be tudja-e vállalni, hogy a megküldött anyagok maximum 2 napon belül felkerülnek az oldalra, mert különben nem tudnak tovább együtt dolgozni!?"

Apu minden lelki erejére szüksége volt, hogy visszanyeljen, pedig már ott tomboltam a torkában. Bámulatos volt, ahogy folyton visszatörölte válaszlevelének sorait. Először durván beszólt a láma parasztnak, hogy tanuljon meg cache-t törölni a böngészőben vagy "menjél el portásnak hülyefasz!"
Újabb delete után jött a finomkodó de odaszólós "A felhasználók hozzá nem értéséből adódó félreértésekért felelősséget nem vállalok!" - mondat, de pár perc gondolkodás után ezt is törölte. Olyan gondolatok villantak át az agyán, hogy kár lenne oldalba baszni a fejőstehenet, mert még a végén odébbáll. Hiába na, ismét prostituálta magát a munkájának és lépésről lépésre leírta, hogy hova kattintson a delikvens böngészőjében, hogy lássa a változásokat.

Apu fortyogó epéje vagyok.
Apu egész nap robotol, hogy időt szakítson a kreatív munkára.
Ma sem sikerül neki.
Lassan visszaereszkedem és hagyom, hogy Apu ellazuljon. Számára elérkezett a nap fénypontja: Kávét kortyolgatva relaxál otthon s úgy tesz, mintha értené felesége duruzsolását. Okosan bólogat. A kávé után négykézlábra ereszkedve, hol csaholva, hol nyerítve cipeli visongó gyermekeit a hátán. Mesét olvas, fogakat mos, leteszi a nagyobbakat, majd ismét és ismét, mert ők ezt nem akarják. Mikor elcsendesednek, pelenkát cserél a legkisebben, hasára ülteti, gagyog neki s felolvad a kisded kacajában...

Címkék: meló apu

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csezdmeg.blog.hu/api/trackback/id/tr14290799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása